כתיבת תוכן לאתרים
מחפש תוכן לאתר שלך?
3 נקודות שחשוב לדעת לפני!
המילה תוכן חוזרת על עצמה בהרבה אתרי אינטרנט וכמעט אצל כל חברת שיווק. אבל למעשה, "תוכן" זה עולם רחב שלהכניס את כולו למילה אחת משאיר הרבה סימני שאלה, וזה הגיוני לחלוטין. מתוך מגוון סוגי התוכן לא תמיד אפשר לדעת מה הכי מתאים לאתר שלי, מה הכי מתאים לתקציב שלי ומה בעצם צריך לעשות כדי להתקדם הלאה.
- איך להגדיל את התנועה לאתר שלי?
- איך לייצר יתרון על המתחרים?
- איך להשאיר את הלקוחות שלי נאמנים?
- איך למשוך לקוחות חדשים?
כמו שכבר הבנתם, התשובה לכל השאלות היא במילה אחת – תוכן!
כל מי שגולש באינטרנט מחפש משהו, אם זה שירות או מוצר, אם זה מידע מעניין או ערך כל שהוא. תוכן זה הדרך שלנו להעניק משהו ללקוח הפוטנציאלי או לגולש המשוטט.כדי לדעת מה הגולש מחפש או מה מושך אותו, אנחנו נעניק לו מידע בעל ערך או "ממתק" טעים במנה קטנה. החל מסטאטוס משעשע, כתבה מעניינת ועד מאמר הדרכה מועיל – הלקוח יגיע למה שיעניין אותו.
מהו תפקיד התוכן באתר?
תפקיד התוכן באתר תלוי בסוג השירות \ המוצר ובמטרת בעל העסק. תוכן האתר יכול להשפיע על לקוחות קיימים ועל לקוחות פוטנציאלים, התוכן יכול להשפיע על שיווק מוצרים, לשחק תפקיד משמעותי בבניית אסטרטגייה ועוד.
סוגי תוכן:
מאמר קידום – מתאים לקידום אתרים. מבוסס על פי מילות מפתח בהתאם לסוג העסק.
מאמר תוכן – מכיל מידע בעל ערך ומניע לפעולה. מבוסס על שירותים או מוצרים בהתאם לסוג העסק ועל צורך הלקוח.
כתיבה שיווקית – מתאים לאתרים חדשים, קמפיינים מבוססי מטרה ופעולות שיווק מגוונות. מאופיין בקופירייטינג, בטקטיקות שיווק ובקריאה לפעולה.
כתיבה יצירתית – מתאים לבלוג או ניוזלטר. מספק ללקוח תוכן מושך, מפלח קהלי יעד ומושך לקוחות פוטנציאליים.
מהו תהליך העבודה?
לאחר הפנייה הראשונית ובהתאם לסוג העבודה הדרושה, נקיים מחקר לגבי התחום הרלוונטי, ונלמד להכיר אותך ואת העסק שלך. נבצע מחקר שיווקי על המתחרים ועל דרך התנהגות הלקוחות, נבין מה יכול למשוך אותם ואיפה כדאי למקד את מירב המאמצים.
לאחר מכן נקיים פגישה ובה נציג את הדרך שלנו להתקדם הלאה הצורה הטובה והמתאימה ביותר מבין האפשרויות הקיימות. כל עסק שרוצה לייצר הכנסות מהאתר שלו צריך להשקיע בתוכן, אנו נתאים את דרך ההתקדמות לפי המצב הקיים של העסק. החל מבניית אתר והזנת תוכן ראשוני ועד שכתוב טקסט קיים והקמת קמפיין פרסום.
מה המחיר של כתיבת תוכן?
המחיר לעבודת תוכן תלוי בעיקר בסוג העבודה הדרושה, ואם להיות יותר ספציפיים – בזמן העבודה הדרושה. מאמרי הקידום (מבוססי ביטוי) נחשבים לפשוטים ולזולים יותר וניתן למצוא מאמרים במחירים הנעים בין 0.10 אגורות למילה ועד 0.20 למילה. דפים שיווקיים לאתר הזקוק לכתיבת תוכן ראשוני (דך הבית, תיאור מוצר\שירות, אודות וכדומה) דורשים עבודה ומחקר השוק, המתחרים, צורך הלקוח והמענה המוצע באתר. כתיבה מסוג זה גם תדרוש היכרות עם העסק וזיהוי מאפיינים יחודיים שניתן מהם לייצר יתרון תחרותי. כתיבה שיווקית מתומחרת בין 120 ש"ח ועד 250 ש"ח לדף שיווק, ומשתנה בהתאם לרמת המחקר הדרושה. מאמר תוכן דורש היכרות עם הנושא הרלוונטי ולפעמים עבודת מחקר כזו או אחרת. בדרך כלל מחירים של מאמר תוכן נעים סביב 0.25 אגורות למילה, אבל ישנם נושאים בהם כותבי תוכן יידרשו גם 0.35-0.50 למילה, תלוי בעיקר במורכבות המאמר ובניסיון הקיים אצל כותבי בתחום המבוקש.
HERMON כתיבת תוכן
אם את\ה מחפשים תכנים לאתר חדש או מעוניינים להשיק קמפיין ברשת, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר. נשוחח קלות, נכיר את העסק שלכם ונתאים לכם חבילת תוכן מותאמת לצרכים ולתקציב העומד לרשותכם. אנו מאמינים שיצירתיות יכולה להוות מרכיב משמעותי ומבטיחים לך שהקופירייטינג איכותי, הכתיבה קולחת והיצירתיות – אין סופית.
תשאיר לנו את הפרטים שלך, ונשמח להכיר ולהתקדם הלאה!
בהצלחה רבה 🙂