שירות לקוחות טוב - משרת גם אותך!
בענף ניהול בניינים כבר כולם יודעים, שירות לקוחות טוב – הוא שיווק יעיל, שימור איכותי ומיתוג מנצח!
בענף ניהול בניינים כבר כולם יודעים, שירות לקוחות טוב – הוא שיווק יעיל, שימור איכותי ומיתוג מנצח!
פתרון מעולה לאנשי שטח
עלויות הטמעה וניהול אטרקטיביות
מגוון שימושים אפשריים למערכת
דרך התקשורת הנוחה ביותר
חברת "HERMON – תוכן ודיגיטל" בשיתוף עם חברת "Mivi – פתרונות תחזוקה" גאים להציג בפניכם כלי חדשני וראשון מסוגו!
חברת "HERMON – תוכן ודיגיטל" בשיתוף עם חברת "Mivi – פתרונות תחזוקה" גאים להציג בפניכם כלי חדשני וראשון מסוגו!
בואו לגלות את העתיד של שירות הלקוחות!

זמינות מלאה 7\24
מיתוג כחברה חדשנית
תיעוד מובנה לכל פנייה
חיסכון בכוח אדם
יעילות תפעולית
חוויית דיור ייחודית
להנגיש. לעזור. לקבל
לספק לדיירים את היכולת להיות אתכם בקשר, בכל זמן ובכל מצב. מהיום, תוכלו להציע לדיירים שלכם ממשק דיווח תקלה חכם, ממשק שליחת פניות מתקדם ואפשרות להשארת פרטים. הרובוט שלנו יקלוט, יספק, ימיין ויעביר את המידע ישירות ב- S.M.S למכשיר הטלפון שלך.
בעזרת צמצום המעורבות האנושית – תוכל לספק מענה מהיר, יעיל ואיכותי בהרבה!
למשוך. לעניין. לשמור
תוכן. תוכן. תוכן. כמו שאמר ביל גייטס וכמו אין סוף מחקרים שכבר הוכיחו – תוכן זה ללא ספק הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוחות שלכם לקבל ערך מוסף ייחודי. בעזרת התוכן, הרובוט יחזק את הקשר עם הלקוח, ישאיר אותו מרוצה, מסופק והכי חשוב – משלם!
הרובוט מספק לדייר ערוץ תקשורת עירוני, המשאיר אותו מקושר ומחובר לכל מה שרלוונטי לעיר שלו!
מה זה "רובוט-שיחה"?
Chat-Bot ⁄ רובוט שיחה – מערכת רובוטית המותקנת על צ'ט, ומאפשרת ללקוח לנהל שיחה עם רובוט לשם ביצוע פעולות שונות או קבלת מידע.

מה הרובוט נותן לי?
כמנהל חברת תחזוקה אתה כבר יודע טוב מאוד, שירות טוב זה גם מה שישאיר אותך במשחק וגם מה שיעזור לך להתפתח בצורה הטובה, הריווחית והיעילה ביותר.
אבל אתה גם יודע שלתת שירות טוב זה לא פעולה פשוטה, ודורשת ממך מאמצים עילאיים על מנת להשאיר את הלקוחות שלך מרוצים לאורך זמן.
הרובוט יסייע לך לתת את השירות הטוב מבלי לאבד בדרך משאבים רבים ומבלי לאבד את עצמך!
איך אני כחברת ניהול מנצל את יכולות הרובוט? 5 יתרונות מרכזיים!
צמצום כמות השיחות הנכנסות לדיווחי תקלות
כלי נהדר להגברת שביעות הרצון ושימור הלקוח
כלי שכנוע ייחודי בתהליך גיוס לקוחות חדשים
הענקת שירות לקוחות סופר-אישי ללקוח שלך
הגדלת ההכנסות מהדיירים הקיימים שלך
לקוחות שואלים...
פשוט מאוד – הוא תמיד זמין. אין מה לעשות, הלקוח שלך לא תמיד זמין להוציא שיחת טלפון, ואתה לא תמיד זמין לקבל אחת. כשאתה חוזר ללקוח הוא לא תמיד יכול לענות וככה נוצר קושי בתקשורת עם הלקוח שלך. קושי זה הוא ללא ספק הבסיס לחיכוכים, לחוסר תקשורת, ל"שמירה בבטן" ולבסוף גם לנטישת הלקוח. הרובוט מונע את זה ומעניק אפשרות ליצירת קשר בצורה איכותית ומיידית 24/7/365. הדייר לא יכול "להטריד" את הרובוט ולא "מבזבז" לו זמן, ותתפלאו עד כמה שיקולים אלו חשובים לדייר – שלפעמים "אין לו כח" להתקשר, לא מתלונן כי "זה סתם משהו קטן" ואתה, אפילו לא יודע שהדייר אינו שבע רצון. ואז זה חוזר על עצמו והדייר כבר מתחיל להיות עצבני, להתלונן על השירות ולייצר ערך שלילי עליך!
חשוב להבין: מי שמעדיף להתקשר – ימשיך להתקשר. אבל כיום, בעידן הדיגיטלי המספרים מראים ללא ספק, במה שקשור לשירות לקוחות – כולם מעדיפים לשלוח הודעה ו"לגמור עם זה". ואתה, תקבל ב- SMS אחד, את כל הפרטים בצורה מסודרת, בלי לחפש בקבוצת ווטסאפ, בלי לשמוע שיחות מוקלטות ובלי "פספוסים"!
הרובוט שלנו לא לוקח הפסקות, לא חולה בעונות מעבר, לעולם לא שוכח ותמיד נותן שירות אדיב לפונה. מעבר לזה, אפשרות שיחה עם רובוט שונה משיחת טלפון גם מהסיבות הבאות:
- זמינות 24/7 – בלי המתנות, בלי ממתינות, בלי שיחות שלא נענו ובלי "לחזור" ללקוח.
- נוחות מירבית – המספרים כבר הוכיחו, כולם מעדיפים לדבר דרך הודעות.
- חדשנות טכנולוגית– המערכת מבוססת על בינה מלאכותית ונותנת מענה למגוון צרכים נוספים.
- צורת תקשורת נוספת – כל עסק היום חייב להעניק ללקוח כמה שיותר דרכים לפנות אליו.
- שירות לקוחות אישי – הרובוט כבר מכיר את הלקוח, מדבר אליו בשפה שלו, לא אוסף פרטים מיותרים ולא מקשה על הלקוח לדווח או ליצור קשר.
שאלה מעולה!
- היתרון המרכזי במערכת הצ'ט-בוט הוא שזה ממש כמו לדבר בהודעות, ואת זה כולם עושים – גם הפנסיונרים. שנית, כולם נמצאים בפייסבוק ככה שגם לא צריכים להוריד אפליקציה, לא צריכים להתרגל "לממשק" חדש, בלי כפתורים, בלי תפריטים, ובלי טבלאות – פשוט לדבר!
- כיום, הדייר מעביר את התלונה לוועד-הבית, ומשם התלונה מגיעה אליך. בעזרת הרובוט שלנו, עד שוועד הבית יעודכן לגבי התקלה, אתה כבר קיבלת התראה ב S.M.S מהרובוט! דמיין שתוכל במעמד "התלונה" מוועד-הבית לעדכן אותו שזה כבר בטיפול!
- דיירים הפונים לחברת הניהול לדיווח על תקלות, הם אנשים "שפנויים" לזה, אנשים שלא אכפת להם להתקשר, לדבר ולהיות מעורבים. לא כל הדיירים כאלה, וזה לגמרי הפסד שלך כבעלים או מנהל! הנוסחה פשוטה:
א. כשאתה מעודכן = מצב התחזוקה טוב יותר = הדייר מרוצה יותר = הלקוח נשאר וממליץ.
ב. כשאתה פחות מעודכן = מצב התחזוקה פחות טוב = דיירים פחות מרוצים = הלקוח נוטש ו"מלכלך".
תן לכל הדיירים את הדרך הנוחה להם לפנות אליך ומובטח לך שתרגיש בהבדלים!
הדיירים הם למעשה "חיישנים". הדייר (=חיישן) רואה מפגע ומדווח ← המנהל מתעדכן ומטפל ← הדייר מרוצה והתחזוקה איכותית. הבעיה היא, שלא כל דייר הוא גם "חיישן". הכלל ידוע, חברת הניהול מספקת שירות – שלא תוכל לספק אם לא תדע שיש בעיה.
התרומה של הרובוט למצב התחזוקה, היא בייצור עוד "דיירים חיישנים" על ידי זה שהוא מקל משמעותית על דרך הפנייה ונמצא בדיוק איפה שהם נמצאים כל היום – בפייסבוק! הגברת ה"דיירים החיישנים" בבניין שלך, יוביל למצב תחזוקה טוב יותר וכמו כן לשביעות רצון גבוהה אצל הדייר.
לא. התשלום הוא חודשי והחיוב יחסי.
דמיין שיש לך איש שיווק שעובד 24/7 ויכול לעשות דברים ש"בן אנוש" לא יכול 😉
שיטות שיווק ייחודיות – כשאתה נמצא בקשר תמידי, נוח ופשוט עם הלקוח, השיווק שלך מקבל רוח גבית חזקה ואיכותית. היכולות של הרובוט להעניק מידע מותאם ואישי ללקוח פוטנציאלי, לזהות את הקושי שלו ולהניע אותו לפעולה, מספקות דרכי שיווק ייחודיות שניתנות ליישום רק עם מערכת רובוטית מסוג זה! אנו ב- HERMON יודעים כיצד לנצל את יכולות השיווק של הרובוט ונשמח לעמוד לשירותכם בנושא.
שמירה על קשר עם הלקוח – למה קיימים דפי פייסבוק? למה עסק שולח דוא"ל על כל חג שיש? ולמה צריך רשימות תפוצה? התשובה היא פשוטה. לשמור על קשר עם הלקוח! לקוחות הם המשאב החשוב ביותר לעסק ועלות שימור לקוח קטנה פי 5 מעלות הבאת לקוח חדש! הרובוט לא רק שומר על קשר עם הלקוח אלא גם נותן לו ערך מוסף ייחודי שישמור אותו אצלך, יגרום לו להמליץ ואפילו יעזור לו להוכיח למה הוא ממליץ!
תוך 24 שעות מרגע ההרשמה.
אתה לא צריך. אנחנו מספקים לך דף שיווקי מוכן, שאותו רק תצטרך להדפיס ולתלות בלוח המודעות. הדף שתתלה יספר לדיירים על השירות החדש שהחברה שלך משיקה, על כל האפשרויות החדשות והיכן ניתן לדבר עם הרובוט.

♦ חבילת Silver לחודש מתנה ללא התחייבות ♦
בחר את האפשרות המתאימה ביותר
מאמר חודשי – מתנה!
Basic
0 ש"ח לחודש
מותנה ברכישת תוכן
Silver
849 ש"ח לחודש
תשלום לפי חודש
Gold
849 ש"ח לחודש
בהצטרפות לשנה
Platinum
1,259 ש"ח לחודש
בהצטרפות לשנה
Basic
0 ש"ח לחודש
מותנה ברכישת תוכן
Silver
849 ש"ח לחודש
תשלום לפי חודש
Gold
849 ש"ח לחודש
בהצטרפות לשנה
Platinum
1,259 ש"ח לחודש
בהצטרפות לשנה
מחירון תוספות:
הטמעת תוכן – 599 ש"ח (תשלום חד-פעמי)
מאמר חודשי – 289 ש"ח (למאמר בין 250-300 מילים)
מאמרי קידום – 119 ש"ח (למאמר בין 250-300 מילים)
תוכן לפייסבוק – 629 ש"ח (חבילת תוכן לפי 2 סטאטוסים בשבוע הכוללים טקסט + תמונה)
כתבת מגזין ממותגת – 1.5 ש"ח למילה (מינימום 300 מילים לכתבה)
לפירוט על מרכיבי החבילות לחץ כאן
לקוחות מספרים ...




החבילות שלנו!
מתעניינים בחבילת ה- Basic שלנו?
הזמינו מאיתנו עבודת תוכן לפי בחירתכם* – וקבלו את הרובוט מתנה וללא התחייבות!
החבילה כוללת בתוכה ממשק דיווח תקלות חכם, התראות ישירות לדוא"ל שלכם עם פרטים מלאים על התקלה, פניות שנשלחו לחברה ופרטים שהושארו לרובוט על לידים מלקוחות פוטנציאליים!
בנוסף לזה, תוכלו להציע לדיירים שלכם ליהנות ממגזין תוכן איכותי, ייחודי ורלוונטי לכל הדיירים שלכם! המגזין מותאם לכל דייר לפי עיר המגורים ומספק מידע עירוני חשוב, ערוץ תקשורת עירוני לפניות לעירייה, איגוד דפי אינטרנט ודפי פייסבוק רלוונטיים לעיר ועוד!
צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו ליהנות מהמערכת החדשנית שלנו בהקדם!
- מינימום הזמנה 400 ש"ח לחודש
מתעניינים בחבילת ה- Silver שלנו?
למצטרפים עד חודש יולי – חבילת ה- Silver מוצעת עכשיו לחודש מתנה!
החבילה כוללת בתוכה ממשק דיווח תקלות חכם, התראות ישירות לדוא"ל שלכם עם פרטים מלאים על התקלה, פניות שנשלחו לחברה ופרטים שהושארו לרובוט על לידים מלקוחות פוטנציאליים!
בנוסף לזה, תוכלו להציע לדיירים שלכם ליהנות ממגזין תוכן איכותי, ייחודי ורלוונטי לכל הדיירים שלכם! המגזין מותאם לכל דייר לפי עיר המגורים ומספק מידע עירוני חשוב, ערוץ תקשורת עירוני לפניות לעירייה, איגוד דפי אינטרנט ודפי פייסבוק רלוונטיים לעיר ועוד!
הנרשמים לחבילת ה- Silver שלנו, ייהנו גם משירותים מתקדמים נוספים:
- התראות S.M.S – כל דיווחי התקלות, פניות מדיירים ופרטי לקוחות פוטנציאליים ישירות לסלולארי שלכם!
- תמיכה שיווקית – נותני השירות של חברת HERMON יעניקו תמיכה מלאה לכל פעולות השיווק שתקיימו, יטמיעו "שיחות" ברובוט בדיוק לפי הצרכים של פעולת השיווק ולפי מטרות הקמפיין. התמיכה כוללת גם כל פעילות שיווקית פנימית וכל פעולה המוצעת על ידי הרובוט שלנו!נשמח לשוחח אתכם ולהראות לכם את כוחו השיווקי של הרובוט שלכם!
- הטמעת תוכן – כחברת תוכן, אנו מספקים לכם כחלק מהשירות הטמעת תוכן מותאם לחברה שלכם. הרובוט יוכל לספר ללקוחות פוטנציאליים ולדיירים מידע כמו "שאלות נפוצות", "שירותים בחברה" "אודותינו" או "לקוחות ממליצים" למעשה, תוכלו להפוך את הרובוט לנותן מענה ראשוני, מיידי ואיכותי על כל פנייה!
צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו ליהנות מהמערכת החדשנית שלנו בהקדם!
מעוניינים בחבילת ה- Gold שלנו?
הצטרפו אלינו לשנה וקבלו מאיתנו גם 15% הנחה על שירותי התוכן וגם מאמר חודשי במתנה!
החבילה כוללת בתוכה ממשק דיווח תקלות חכם, התראות ישירות לדוא"ל שלכם עם פרטים מלאים על התקלה, פניות שנשלחו לחברה ופרטים שהושארו לרובוט על לידים מלקוחות פוטנציאליים!
בנוסף לזה, תוכלו להציע לדיירים שלכם ליהנות ממגזין תוכן איכותי, ייחודי ורלוונטי לכל הדיירים שלכם! המגזין מותאם לכל דייר לפי עיר המגורים ומספק מידע עירוני חשוב, ערוץ תקשורת עירוני לפניות לעירייה, איגוד דפי אינטרנט ודפי פייסבוק רלוונטיים לעיר ועוד!
הנרשמים לחבילת ה- Gold שלנו, ייהנו גם משירותים מתקדמים נוספים:
- התראות S.M.S – כל דיווחי התקלות, פניות מדיירים ופרטי לקוחות פוטנציאליים ישירות לסלולארי שלכם!
- תמיכה שיווקית – נותני השירות של חברת HERMON יעניקו תמיכה מלאה לכל פעולות השיווק שתקיימו, יטמיעו "שיחות" ברובוט בדיוק לפי הצרכים של פעולת השיווק ולפי מטרות הקמפיין. התמיכה כוללת גם כל פעילות שיווקית פנימית וכל פעולה המוצעת על ידי הרובוט שלנו! נשמח לשוחח אתכם ולהראות לכם את כוחו השיווקי של הרובוט שלכם!
- הטמעת תוכן – כחברת תוכן, אנו מספקים כלם כחלק מהשירות הטמעת תוכן מותאם לחברה שלכם. הרובוט יוכל לספר ללקוחות פוטנציאליים ולדיירים מידע כמו "שאלות נפוצות", "שירותים בחברה" "אודותינו" או "לקוחות ממליצים" למעשה, תוכלו להפוך את הרובוט לנותן מענה ראשוני, מיידי ואיכותי על כל פנייה!
- מאמר חודשי – כתיבת מאמר חודשי איכותי בין 250-300 מילים המותאם לחברות תחזוקת בניינים ומספק תוכן ממותג ואיכותי של החברה שלכם!
- תוכן לפייסבוק – חבילת התוכן שלנו לפייסבוק כוללת בתוכה כתיבה והעלאה לעמוד העסקי שלכם של 2 פוסטים איכותיים כל שבוע, הכוללים בתוכם תמונה וטקסט.
צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו ליהנות מהמערכת החדשנית שלנו בהקדם!
מעוניינים בחבילת ה- Platinum שלנו?
הצטרפו היום לחבילת ה- Platinum שלנו לשנה, וקבלו את כל שירותי התוכן שלנו ב- 23% הנחה!
החבילה כוללת בתוכה ממשק דיווח תקלות חכם, התראות ישירות לדוא"ל שלכם עם פרטים מלאים על התקלה, פניות שנשלחו לחברה ופרטים שהושארו לרובוט על לידים מלקוחות פוטנציאליים!
בנוסף לזה, תוכלו להציע לדיירים שלכם ליהנות ממגזין תוכן איכותי, ייחודי ורלוונטי לכל הדיירים שלכם! המגזין מותאם לכל דייר לפי עיר המגורים ומספק מידע עירוני חשוב, ערוץ תקשורת עירוני לפניות לעירייה, איגוד דפי אינטרנט ודפי פייסבוק רלוונטיים לעיר ועוד!
הנרשמים לחבילת ה- Platinum שלנו, ייהנו גם משירותים מתקדמים נוספים:
- התראות S.M.S – כל דיווחי התקלות, פניות מדיירים ופרטי לקוחות פוטנציאליים ישירות לסלולארי שלכם!
- תמיכה שיווקית – נותני השירות של חברת HERMON יעניקו תמיכה מלאה לכל פעולות השיווק שתקיימו, יטמיעו "שיחות" ברובוט בדיוק לפי הצרכים של פעולת השיווק ולפי מטרות הקמפיין. התמיכה כוללת גם כל פעילות שיווקית פנימית וכל פעולה המוצעת על ידי הרובוט שלנו! נשמח לשוחח אתכם ולהראות לכם את כוחו השיווקי של הרובוט שלכם!
- הטמעת תוכן – כחברת תוכן, אנו מספקים כלם כחלק מהשירות הטמעת תוכן מותאם לחברה שלכם. הרובוט יוכל לספר ללקוחות פוטנציאליים ולדיירים מידע כמו "שאלות נפוצות", "שירותים בחברה" "אודותינו" או "לקוחות ממליצים" למעשה, תוכלו להפוך את הרובוט לנותן מענה ראשוני, מיידי ואיכותי על כל פנייה!
- מאמר חודשי – כתיבת מאמר חודשי איכותי בין 250-300 מילים המותאם לחברות תחזוקת בניינים ומספק תוכן ממותג ואיכותי של החברה שלכם!
- תוכן לפייסבוק – חבילת התוכן שלנו לפייסבוק כוללת בתוכה כתיבה והעלאה לעמוד העסקי שלכם של 2 פוסטים איכותיים כל שבוע, הכוללים בתוכם תמונה וטקסט.
צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם כדי שתוכלו ליהנות מהמערכת החדשנית שלנו בהקדם!


ממשק דיווחי תקלות
דיווח תקלה מעולם לא היה פשוט יותר. כל מה שהדייר צריך לעשות זה לדבר עם הרובוט, לספר לו על התקלה להוסיף תמונה אם צריך – וזהו. בלי אפליקציות, טופס דיווח או מיילים. הרובוט נמצא ליד כל שאר החברים שאתה מדבר איתם – והוא חבר בעצמו!
יכולת שיחה שיווקית
היכולת של הרובוט להעניק מענה אישי, אינטראקטיבי וחכם מעניקה מספר אפשרויות שיווק שלא היו קיימות לפני, יחסוך ממך עבודה אנושית וירשים לקוחות פוטנציאליים. בנוסף לזה, הקשר התמידי שיש ללקוח עם הרובוט מחזק את הקשר, מגביר את שביעות הרצון וגורם להמלצות של הלקוחות שלך להראות רציניות ואיכותיות.
מגזין תוכן עירוני
כמה פעמים כבר שמענו שלקוח מקבל החלטות על סמך רגש? והקלישאה הזו נכונה ללא ספק. ואיך מייצרים רגש אצל לקוח – על ידי הענקת ערך מוסף! את הערך המוסף הזה אנחנו ב HERMON מספקים לדיירים שלך – ומשאירים אותם מחוברים, מעודכנים ומקושרים. דרך מגזין התוכן שלנו הם יקבלו תוכן איכותי, יעיל ורלוונטי בדיוק לעיר המגורים שלהם. לתוכן יש יתרונות רבים נוספים, ונשמח לספר לך איך תוכל לנצל את זה בשבילך!
מוכנים לנסות את המערכת?
אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שפתחנו במיוחד כדי להעניק לכם את האפשרות להתנסות ברובוט שירות הלקוחות החדשני שלנו. חפשו בפייסבוק את העמוד "Mivi Bot" ולחצו על "שלח הודעה" – משם הוא כבר יוביל את השיחה!
אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שפתחנו במיוחד כדי להעניק לכם את האפשרות להתנסות ברובוט שירות הלקוחות החדשני שלנו. חפשו בפייסבוק את העמוד "Mivi Bot" ולחצו על "שלח הודעה" – משם הוא כבר יוביל את השיחה!
שאלות נוספות? השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור בהקדם!
פירוט מרכיבי החבילות
דיווח תקלות – ממשק דיווח תקלות מתקדם המעביר תמונות ופרטים מלאים.
מגזין עירוני – קבלת מגזין תוכן אינטרקטיבי בהתאם לעיר המגורים של הדייר. המגזין מאגד מידע רלוונטי לעיר המגורים ואפשרויות תקשורת עירוניות מתקדמות.
התראות דוא"ל – קבלת כל תוצאות הפעילות לתיבת הדוא"ל למעקב.
התראות SMS – קבלת כל ההתראות כולל פניות לחברה ישירות ב- S.M.S.
תמיכה שיווקית – התאמת שיחות רובוטיות לכל קמפיין עתידי ומבצעים ממוקדים. מתן שירות להטמעת מאמרים ממותגים ברובוט.
הטמעת תוכן – הטמעה של שיחות "חברה" ממותגות. כולל כתיבת תוכן ל"פרופיל החברה", "אודות" ושיחה נוספת לבחירה.
מאמר חודשי – מאמר תוכן איכותי בין 250-300 מילים
תוכן לפייסבוק – 2 סטאטוסים בשבוע הכוללים טקסט + תמונה.
כתבת מגזין ממותגת – הכנת כתבת מגזין באיכות גבוהה על ידי עורכי תוכן וותיקים. (מתאים לשימוש ב-Facebook\אתר החברה\OutBrain\Taboola)